Servisné strediská
Servisné strediská
Servisné strediská

Servisné strediská

Pred podaním reklamácie si prosím skontrolujte spôsob reklamácie zakúpeného tovaru podľa výrobcu. Zoznam výrobcov nájdete nižšie:

 

 |   0-9     |         D     E     F   |   G   |   H   |    |         L    |    M    |    N    |   O   |   P   |   Q  |   S   |    |   U   |     |   W   |   X   |   Z   | 

 

D.O.A. (Dead on Arrival) podmienky na vrátenie Čo robiť u rôznych výrobcov ak je tovar nefunkčný hneď alebo krátko po zakúpení? Niektoré spoločnosti tovar, ktorý nie je funkčný hneď po kúpe resp. krátko po nej vymenia OKAMŽITE bez otázok. Tam, kde nie sú nastavené DOA podmienky, platia bežné reklamačné podmienky. 



2N TELEKOMUNIKACE
Zákazník musí kontaktovať Technickou podporou 2N pred odoslaním reklamácie do ASBIS SK. Pokial daný problém nevyriešia cez telefón,email, zákazník až potom odošle RMA do spoločnosti ASBIS SK spolu s čislom prideleného tiketu v 2N.Prosíme, aby ste dodržiavali nastavený postup, inak 2N pri nepotvrdenej závade, vystaví faktúru za diagnostiku 45€ + prepravné náklady 8€, ktoré vam budú refakturované, ďakujeme za spoluprácu.
 


Acer

Acer Czech Republic s.r.o., Servisní centrum, CTPark Brno, Tuřanka 100, 627 00 Brno-Slatina, Česká republika,
Kontaktný telefón servisného centra: 02/49207070
Servis Acer bude komplexne riešiť záručné i pozáručné servisné prípady. V prípade poruchy Vášho produktu Acer vždy najprv telefonicky kontaktujte servisné centrum na nižšie uvedenom čísle, v pracovných dňoch medzi 8:00 a 17:00.

Zákazník preberá zodpovednosť za zálohu svojich dát. Za prípadnú stratu dát neručíme! V prípade, že chyba bola spôsobená SW problémom, bude Vám účtovaná čiastka 64,37,- € za obnovu operačného systému (tzv. Recovery), prípadne bude zariadenie vrátené späť bez obnovy za poplatok 34.85,- € (preprava, poistenie a manipulácia). Pokiaľ potrebujete asistenciu pri obnove operačného systému, kontaktujte, prosím, Call Centrum Acer. Ak oprava (v súlade so záručnými podmienkami) nebude uznaná ako záručná, bude Vám na opravu zariadenia zaslaná cenová ponuka. V prípade jej odmietnutia Vám bude účtovaný poplatok 34,85,- € (preprava, poistenie a manipulácia).“

Kontaktný telefón Call Centrum: 02/49207070
možnosť nahlásenia reklamácie mailom: [email protected]
Operátor Vás bude informovať o ďalšom postupe. Prosíme, pre rýchle vyriešenie telefonátu majte pripravené sériové číslo reklamovaného výrobku a u záručnej oprave aj nákupný doklad.


APC
Reklamácia sa nahlasuje vyplnením webového formuláru v sekcii podpory http://www.apc.com/cz/cs/support/contact/ask_apc.cfm?ISOCountryCode=cz .
Zákazník obdrží nový kus výrobku a následné odošle svoj vadný kus. Dopravu zabezpečí kurierská služba bezplatne.
Technik vás bude kontaktovať a môže vám položiť otázky v rámci diagnostiky, preto vás prosíme reklamácie nahlasovať priamo do APC

Všetky otázky možno položiť cez bezplatné telefónne číslo:
v Slovenskej republike +421 245 524 010
v Českej republike +420 382 766 333
Technická podpora: [email protected]
Doprava UPS v záruke je zadarmo!

APPLE

SWISS spol. s r.o.
Pestovateľská 13 – areál OC Korzo
821 04 Bratislava
https://www.swissservice.sk/kontakt/

C.C.Computer s.r.o.
Námestie Biely kríž 1110/1
831 02 Bratislava – mestská časť Nové Mesto
https://ccc.sk/kontakt/
Zariadenie musí mať vypnutú funkciu Find my iPhone, bez toho nebude možné vykonať opravu!


AOC

Zákazník musí priložiť doklad o kúpe. Servisné stredisko zabezpečuje aj zvoz do servisu.
Bližšie info na: www.asupport.sk/index.php?page=pickup
asupport s.r.o.
Radlinského 27
811 07 Bratislava
Areál hotelu Saffron
chodci vchod z ulice Fazuľová
vjazd autom z ulice Školská
(10 minút parkovanie zdarma)

Tel: +421 911 792 034
Tel: +421 2 5262 6557
https://www.asupport.sk/kontakt.php


ASUS notebooky, tablety, smartfóny, desktopy, AiO a LCD:

Reklamáciu je potrebné nahlásiť online /vyplniť formulár/ na stránke: rma.asus-europe.eu/cz
Asus zabezpečuje vyzdvihnutie zariadenia u zákazníka, opravu a doručenie spať.

DOA - 7 Dní (predaj na koncového zákazníka)
-zariadenie musí byť doručené na reklamačné oddelenie ASBIS SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava
-kompletné bez mechanického poškodenia


ASUS – Servre

Priložený formulár je potrebné vyplniť a zaslať na mailovú adresu: FORMULÁR
[email protected]

treba uviesť typ zariadenia
sériové číslo zariadenia
presný popis závady, buď treba určit presne vadný diel, alebo napísať popis závady a Asus bude priamo kontaktovať zákaznika a spolu skúsia nájsť v čom je problém.
Komunikácia iba v angličtine.
Po špecifikovaní presnej závady zašle Asus nový náhradny diel zákazníkovi ( ak je náhradný diel skladom, tak je odoslaný vrámci EU do 24hod), ak nie je skladom, Asus informuje zákazníka o termíne dodania.
Po obdržaní náhradného dielu je zákazník povinný čo najskôr odoslať vadný diel do Asusu.
Ak tak neurobí do 14 dní po obdržaní dielu, bude mu hodnota náhr. dielu odrátaná z účtu credit karty, ktorú uvedie do formuláru

DOA - 7 Dní (predaj na koncového zákazníka)


ASUS – Smartwatch

Reklamáciu je potrebné zadať cez online portál asbis.sk.


ASUS Networking

prosíme doručiť na reklamačné oddelenie do Asbis SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava [email protected]


AXIS

Kuriér si reklamáciu vyzdvihne aj donesie naspäť. Bližšie info: www.axis.com/global/en/support/warranty-and-rma/rma-eur


Bang & Olufsen

-reklamáciu je potrebné nahlásiť online /vyplniť formulár/ na stránke: https://service.beoplay.com/beoplay/

-reklamácie prosím nezasielate na reklamačné oddelenie ASBIS SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava


BROTHER

Autorizovane servisne stredisko Prime Service spol. s r.o. http://www.primeservice.sk/servis


Becker

Telemax GSM Szerviz Kft (Hungary)
Postup odosielania chybných prístrojov do nášho ASC je momentálne takýto:
- požiadavku na odoslanie chybného prístroja môžete poslať e-mailom na adresu [email protected] denne do 16:00 hod. (len v tomto prípade vieme objednať vyzdvihnutie balíka v nasledujúci pracovný deň)
- je treba zadať počet balíkov
- názov partnera (predajne), adresu, PSČ, mesto, kontaktné údaje
- a otváracie hodiny.


BOSCH

Reklamáciu pre bielu techniku je potrebné zadať cez www.bosch-home.com/sk/servis/kontakty

Reklamáciu pre náradie je potrebné zadať cez www.bosch-professional.com/sk/sk/repair-form/professional/repairForm.htm


BENQ

Zákazník musí priložiť doklad o kúpe. Servisné stredisko zabezpečuje aj zvoz do servisu.
Bližšie info na: www.asupport.sk/index.php?page=pickup

asupport s.r.o.
Radlinského 27
811 07 Bratislava
Areál hotelu Saffron
chodci vchod z ulice Fazuľová
vjazd autom z ulice Školská
(10 minút parkovanie zdarma)

Tel: +421 911 792 034
Tel: +421 2 5262 6557
https://www.asupport.sk/kontakt.php


CANON

C.C.Computer s.r.o.
Námestie Biely kríž 1110/1
831 02 Bratislava – mestská časť Nové Mesto
https://ccc.sk/kontakt/
https://ccc.sk/canon/#canon-podmienky
- osobné kopírky, fax s laserovou tlačou, fax s atramentovou tlačou, skener, atramentová tlačiareň, laserová tlačiareň, atramentové multifunkčné zariadenie, laserové multifunkčné zariadenie, kalkulačky
- zákazník musí pri reklamácii v servisnom stredisku doložiť potvrdený záručný list, ktorý je súčasťou balenia výrobku


CANON digitálna technika

PRO.Laika spol. s r.o.,
Palackého 12,
811 02 Bratislava,
02 / 5464 7792,
[email protected]
[email protected]
www.prolaika.sk

Všetky výrobky, ktoré budú mať chýbajúci, nesprávne či neúplne vyplnený záručný list a doklad o kúpe nebudú prijaté do záručného servisu, ale na náklady odosielateľa vrátené späť. Na akékoľvek neskoršie zmeny či doplnenia týchto dokladov nie je možné brať zreteľ.
Rovnako výrobky poškodené nesprávnou manipuláciou užívateľom alebo pri preprave, vniknutím vlhkosti, prachu či iných cudzích telies nebudú v zmysle záručných podmienok uvedených na záručnom liste prijaté do záručného servisu.

Vzhľadom na tieto skutočnosti by sme Vás chceli požiadať o maximálnu pozornosť pri vypĺňaní záručných dokladov pri predaji výrobku, informovanie Vašich zákazníkov o záručných podmienkach, ako aj pri odosielaní výrobkov do servisného strediska. 

V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte náš zmluvný autorizovaný servis na [email protected] alebo tel. 02 54647793.


CANYON

prosíme doručiť na reklamačné oddelenie do Asbis SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava [email protected] [email protected]


Creative

Záručný servis zaisťuje reklamačné odd. firmy ASBIS SK s.r.o., Tuhovská 33, 831 06 Bratislava.


Dell

Typ záruky NBD: " NEXT Bussiness Day" - oprava priamo u zákazníka v najbližší pracovný deň
Typ záruky CAR: "Collect and return"- vyzdvihnutie a doručenie zariadenia prostredníctvom kuriéra, oprava maximálne do 7 pracovných dní
Typ záruky NDB: "Pro Support" -oprava na mieste u zákazníka do 24 hodín 7 dní v týždni
Pri obidvoch typoch záruky stačí nahlásiť sériové číslo a popis závady.

Technická podpora:
+421 2 57 50 83 03
DOA - do 14 Dní iba v prípade, že tovar bol predaný na koncového zákazníka,fyzickú osobu,
DOA taktiež nie je možné uplatniť pre typ záruky "Pro Support"

Štandardná podpora (BASIC NBD + CAR)
pondelok-piatok 8:00 – 18:00
tel.: +421 2 57 508 303

ProSupport
Nepretržite
tel.: +421 2 57 508 301


D-Link

Technický support (hot-line):
Tel:+421 692 147110
[email protected]


EATON

Vlastník nefunkčného zariadenia objedná na náklady spoločnoti Europea Group prepravu u prepravcu ReMax Courier Service na tel. číslach 02/491053- 55 , 57, 58, 59. (Riadi sa pokynmi prepravcu.) Kuriéra je možné objednať aj emailom na - [email protected] Zariadenie je nutné do servisu zaslať zabalené ( najlepšie v originál obale), s fotokópiou nadobúdacieho dokladu, označené štítkom:
Europea Group spol. s r.o.
Šípová 3/a
Bratislava 82107
Tel: 02 / 45525373,4,5

:: Typ zariadenia
:: Výrobné číslo
:: Dátum nadobudnutia
:: Meno – spoločnosť reklamujúceho
:: Presná adresa a kontakt na osobu pre spätné zaslanie zariadenia
:: Kontaktná emailová adresa
:: Tel. kontakt

Môžete aj naskenovať nadobúdací doklad a dopísať chýbajúce informácie. V prípade čitateľnosti všetkých potrebných údajov stačí poslať takýto naskenovaný dokument na adresu [email protected].
Najneskôr do 5 pracovných dní Vám bude opravené zariadenie vrátené, poprípade vám zašleme dokument nášho servisného strediska, ktorý Vás bude oprávňovať na vydanie nového zariadenia u vášho predajcu.
Záručná doba záložných zdrojov Eaton je 24 mesiacov od dátumu vystavenia dodacieho listu.


Epson

Všetky servisné prípady si musíte zaregistrovať na technickú podporu EPSON
Dotazy na produkty a technická podpora Epson :
Telefón: +421 232 786 682 , prevádzková doba Po – Pi: 9:00 – 18:00

Nahlásiť je potrebné: Model, sériové číslo, podrobný popis závady, meno, telefón, mail + kópia predajnej faktúry.
VSP Data SK s.r.o. , (vedú servis aj na projektory) Nová Rožňavská 3, 831 04 Bratislava tel. : +421 245 691 375, [email protected]
Prime service, spol. s r.o. , (nevedú servis na projektory) Čajkovského 8, 984 01 Lučenec tel. : +421 918 704 398., [email protected]
Všetky servisné prípady si musíte zaregistrovať na technickú podporu EPSON
Telefón: +421 232 786 682 , prevádzková doba Po – Pi: 9:00 – 18:00
DOA - do 30 Dní (predaj na koncového zákazníka)
-zariadenie je potrebné po schválení technickou podporou doručiť do ASBIS SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava, [email protected]
-kompletné bez mechanického poškodenia


ECG

Všetky produkty:
Reklamácie produktov ECG rieši servisné stredisko Servis elektroniky s.r.o.


Servis elektroniky s.r.o.
Údernícka 11
851 01 Bratislava
+421 2 68 24 52 45
[email protected]


EVOLVEO

http://www.evolveo.eu/sk/podpora
Adresa: Malé Námestie 29, 901 01 Malacky,
Telefón: 0914 117 466, 0904 217 793,
http://www.tavservis.com


Fujifilm

Fujifilm Slovakia
Rybničná 40
831 06 Bratislava
nové tel. č. 02/ 33 595 119
e-mail: [email protected]

záruka je 24 mesiacov
pri záručných opravách musí zákazník spolu s vyplneným záručným listom predložiť doklad o kúpe.
ISO 13406-2 Scan Guidelines


FUNAI

KAINZ SERVICE
Galvaniho ul.2/a
Bratislava
82104
Tel.:+421 907 077 409
https://servislcd.webnode.sk/


Garmin

CONAN s.r.o.
Murgašova 18, 010 01 Žilina
tel.: +421 41 700 2900, -01, -02
fax: +421 41 763 2616
[email protected]

Bezplatná linka HOTLINE je určená pre zákazníkov Garmin
PO - PIA: 8:00 - 18:00 HOD
0800 135 000 [email protected]
viac info na www.garmin.sk


Genius

Genius RMA procedúra prostredníctvom web stránky: www.fixit.pl/?zasady-reklamacji-genius,11
E-mail kontakt pre pridelenie RMA pre SK: [email protected]

Zberné miesto pre zasielanie RMA pre SK:
FixIt Depo - BOVI GEMER s.r.o.
Petra Hostinského 1716/20
979 01 Rimavská Sobota
Slovenská Republika
Bez prideleného RMA nesmie byť tovar do zberného miesta odoslaný.


Gigabyte

GSmart smartfóny
VSP DATA a.s.
Nová Rožňavská 3, Bratislava, 831 04
Telefón: +421 245 691 375
Email: [email protected]
Prevádzková doba: 09:00 - 16:00 Pondelok - Piatok
Website: www.vspdata.sk
Support Models: GS202, Rio, Maya, Tuku , Roma , Sierra, Simba, Guru, Aku, Alto
Možnosť kontaktovať servis na tel. +421 245 691 375 alebo e-mailom [email protected]. Servis zabezpečí vyzdvihnutie a dopravenie do servisu a po oprave vrátenie späť. Táto služba je pri záručných opravách zadarmo.

GSmart tlačidlové telefóny
Reklamácie tlačídlových telefónov GSmart riešime priamo s výrobcom.
Reklamujte v servisnom stredisku ASBIS v Bratislave.

ASBIS SK
Pobočka Bratislava:
Tuhovská 33
831 06 Bratislava
Tel: + 421 2 321 65 662
[email protected]

 


HP

- pre záručné a pozáručné reklamácie prosíme kontaktovať jedno zo servisných stredísk HP, viď nižšie

- SWISS spol s.r.o, Pestovateľská 13 - areál OC Korzo, 821 04 Bratislava, Tel: 02/67202080, Fax: 02/67202081, kontakt Pivovarči, Obročník, [email protected]
- SWISS, spol. s r.o., Moldavská cesta 49, 04011, Košice, Tel:055/7894358, Fax: 055/7894360, kontakt [email protected]
- SWISS, spol. s r.o., Partizánska cesta 33; 974 01 Banská Bystrica, Tel. č.: 048 / 415 1768, Fax č.: 048 / 415 1769 [email protected]
- Datalan, Púchovská 8, 831 06 Bratislava, Tel.: 02 / 4920 7155, Fax: 02 / 4920 7166 [email protected]
- Datalan Kapitulská 12, 974 01 Banská Bystrica Tel.: +421 48 415 39 33 Fax: +421 48 415 39 35 [email protected]
- Datalan Popradská 68, 040 01 Košice Tel.: +421 55 640 51 90 +421 55 640 52 46, Fax: +421 55 640 51 89 [email protected]
- Datalan Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina Tel.: +421 41 500 62 30 Fax: +421 41 500 62 31 [email protected]
- Datalan Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad , Tel.: +421 905 603 364 [email protected]
- PosAm, Odborárska 21, 831 02 Bratislava, Tel.: 02 / 4923 9384, Fax: 02 / 4923 9399, [email protected]
- PosAm, Odborárska 21, 83102 Bratislava, Tel.: 02/49239 384, Fax: 02/49239 399, [email protected]
- PosAm, Medený Hámor 15, 97401 Banská Bystrica, Tel.: 048/4714 393, Fax: 048/4714 390, [email protected]
- PosAm, Vozárova 5, 04017 Košice, Tel.: 055/7241 700, Fax: 055/7241 777, [email protected]
- PosAm, Rosinská cesta 11, 010 08 Žilina, Tel.: 041/5005 713, Fax: 041/5640 069, [email protected]

Zvozy na produkty HP, môžete nahlasovať na mailovej adrese : [email protected]
Spoločnosť Swiss vyžiada prepravu a po oprave produktu Vám zašle zariadenie späť.

HP DOA reklamácie do 30 dní od predaja na zákazníka:

- v prípade DOA vás poprosíme zaevidovať Vašu reklamáciu do nášho reklamačného systému
- každé zariadenie musí byť doručené na reklamačné oddelenie do Asbis SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava
- zariadenie musí byť kompletné bez mechanického poškodenia
- zariadenie bude podľa podmienok HP odoslané do autorizovaného servisného strediska Swiss,Pestovateľská 13, 821 04 Bratislava
- Swiss vykoná diagnostiku vady do 2 dní a vystaví protokol na základe ktorého bude reklamácia doriešená


HP Spotrebný materiál prosíme doručiť na reklamačné oddelenie do Asbis SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava [email protected]
- všetok spotrebný materiál musí spĺňať váhu, ktorá sa kontroluje v oficiálnom HP zozname
- spotrebný materiál ktorý nespĺňa váhu, bude vrátený späť zákazníkovi

HEWLETT PACKARD ENTERPRISE

Vážený zákazník, informácie ako servisovať nájdete tu: http://www.sluzbyhpe.sk/kontakty.


IBM

IBM Support - https://www.ibm.com/planetwide/sk/
IBM Hardware and Software Support
Tel: +421-2-4954-8888
E-mail: [email protected]

Stredisko autorizovaného servisu
DATALAN, a. s.
Krasovského 14
851 01 Bratislava
Tel.: +421 2 323 727 77
Fax: +421 2 323 727 00
E-mail: [email protected]

CQ service, spol. s r. o.
Sabinovská 10
821 02 Bratislava 2
Slovenská republika
tel: +421 2 48 20 49 11
fax: +421 2 48 20 49 12
E-mail: [email protected]
http://www.cqservice.sk/sk/Kontakt.html


Kärcher

Postup pri reklamáciách Kärcher:
viac info TU.


Lenovo

Lenovo IP/IdeaPad - IC/IdeaCentre, tablety
Reklamácie môžete nahlásiť:

  1. Telefonicky - Tel.: 0850 232 406 (9:00 – 18:00).
  2. Mailom [email protected], kde môžete zadať ľubovoľný počet zariadení. Vždy uvádzajte SN číslo a popis závady.
  3. Webovým formulárom http://support.lenovo.com/sk/sk/contactus/callback
Zariadenie bude vyzdvihnuté kuriérom a bude aj naspäť doručené na náklady autorizovaného servisu..

Smartphony
Reklamácie môžete nahlásiť:
https://www.escsk.eu/servis/

Lenovo ThinkPad / Lenovo monitory
Reklamácie môžete nahlásiť:

Stredisko autorizovaného servisu
DATALAN, a. s.
Krasovského 14
851 01 Bratislava
Tel.: +421 2 323 727 77
Fax: +421 2 323 727 00
Email: [email protected]

AUTOCONT s.r.o. Servisná sieť
https://www.autocont.sk/kontakty/servisna-siet/

IBM Support https://www.ibm.com/planetwide/sk/
IBM Hardware and Software Support
Tel: +421-2-4954-8888
E-mail:[email protected]

Lenovo príslušenstvo/accessories
Reklamačné odd. firmy ASBIS SK s.r.o., Tuhovská 33, 831 06 Bratislava

DOA - do 14 Dní (predaj na koncového zákazníka)
-zariadenie musí byť doručené na reklamačné oddelenie ASBIS SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava, [email protected]
-kompletné bez mechanického poškodenia


Lexmark

SWISS spol. s r.o.
Pestovateľská 13 – areál OC Korzo
821 04 Bratislava
https://www.swissservice.sk/kontakt


LG reklamácie TV/AUDIO/VIDEO, MOBILNE TELEFONY

Ing. Jozef Vajda - VJS-servis
Majerníkova 36a 841 05 Bratislava
Tel.: +421 265 444 061
-audio systémy, Hotelové TV,Mikrovlnné rúry, Monitory, Příslušenstvo, Systémy domáceho kiná, TV príslušenstvo, Telefóny, Televízory, Video systémy
-prípadne môžete kontaktovať oddelenie LG podpory 0850 111 154 v pracovné dni od 8:00 – 18:00 https://www.lg.com/sk/podpora/zarucna-oprava/vyhladat-servis


LG reklamácie LCD a CRT monitory

Ing. Jozef Vajda - VJS-servis
Majerníkova 36a 841 05 Bratislava
Tel.: +421 265 444 061
-poprosíme vopred kontaktovať a preveriť servis konkretného typu zariadenia
-pokiaľ servis nevykonáva opravu vášho zariadenia, kontaktujte Realtime technologies s.r.o [email protected], možnosť zvozu na náklady servisu


Logitech / Labtec

Všetky produkty:
Servisný mail: [email protected]
Online reklamácie: http://rma.fixit-service.com
Do 3 pracovných dní prepravná spoločnosť vyzdvihne tovar a následne doručí opravený resp. nový kus.


METABO

S T A M E T S.R.O.,
Obchodná 18
90201 PEZINOK

SERVISNÉ ODDELENIE
Tel.: (+421) 33 - 640 71 20
Mobil: (+421) 903 225 743
E-mail: - [email protected]
Otváracie hodiny:
Pondelok - Piatok: 7.30 - 16.00
Potreba doložiť nákupný doklad z ASBIS SK spol.s.r.o.


MGE

Vlastník nefunkčného zariadenia objedná na náklady spoločnoti Europea Group prepravu u prepravcu ReMax Courier Service na tel. číslach 02/491053- 55 , 57, 58, 59. (Riadi sa pokynmi prepravcu.)
Kuriéra je možné objednať aj emailom na - [email protected]
Zariadenie je nutné do servisu zaslať zabalené ( najlepšie v originál obale), s fotokópiou nadobúdacieho dokladu, označené štítkom:

Europea Group spol. s r.o.
Šípová 3/a
Bratislava 82107
Tel: 02 / 45525373,4,5
:: Typ zariadenia
:: Výrobné číslo
:: Dátum nadobudnutia
:: Meno – spoločnosť reklamujúceho
:: Presná adresa a kontakt na osobu pre spätné zaslanie zariadenia
:: Kontaktná emailová adresa
:: Tel. kontakt

Môžete aj naskenovať nadobúdací doklad a dopísať chýbajúce informácie. V prípade čitateľnosti všetkých potrebných údajov stačí poslať takýto naskenovaný dokument na adresu [email protected]. Najneskôr do 5 pracovných dní Vám bude opravené zariadenie vrátené, poprípade vám zašleme dokument nášho servisného strediska, ktorý Vás bude oprávňovať na vydanie nového zariadenia u vášho predajcu.
Záručná doba záložných zdrojov Eaton je 24 mesiacov od dátumu vystavenia dodacieho listu.


MICROSOFT XBOX

Záručná reklamácia prebieha formou "Pick up & Return" - celý proces (zadanie, vyzdvihnutie a dodanie späť) je zdarma. TU
Kontakt - bezplatná zelená linka:
Slovensko: 0800 004 803


Neovo LCD

Reklamácie LCD monitorov NEOVO rieši servisné stredisko Sofos s.r.o. Na LCD monitory platí on-site servis.
Sofos s.r.o.
Radničné nám.4
827 04 Bratislava
+421 2 54 77 39 80

Český servis, Varšavská 11, 831 03 Bratislava, Tel.: 02 / 4445 9955, +421 907051861 (p. Kovacs) http://www.ceskyservis.cz/cz/hlavni6.htm, mail: [email protected]


NIKON

VSP Data SK s.r.o.
Nová Rožňavská 3,
831 04 Bratislava
tel.: +421 245 691 375
email: [email protected]


OKI

IKARO s.r.o.
Sídlo spoločnosti
Okružná 32, 080 01 Prešov
tel.: +421 51 7724 505
e-mail: [email protected]

PosAm, s.r.o.
Odborárska 21, 831 02 Bratislava 3, tel.: +421 2 4923 9387
Medený Hámor 15, 974 01 Banská Bystrica, tel.: +421 48 4714 343
Vozárova 5, 040 17 Košice, tel.: +421 55 7241 720
Nám. E. M. Šoltésovej č. 5, 934 01 Levice, tel.: +421 36 6306 801
Rosinská cesta 11, 010 08 Žilina, tel.: +421 41 5005 715
e-mail: [email protected]; www.posam.sk 

DATALAN, a. s. 
Púchovská 8, 831 06 Bratislava, tel.: +421 2 49 20 71 55
Na Troskách 26, 974 01 Banská Bystrica, tel.: +421 48 3210 888
Popradská 68, 040 01 Košice, tel.: +421 55 640 51 90, +421 55 640 52 46
Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina, tel.: +421 41 500 62 32, +421 41 500 62 30
Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad, tel.: +421 905 603 364
e-mail:[email protected]; www.datalan.sk 


OLYMPUS

Autorizovaný servis Olympus

Informácie o servisných zákazkách:
Tel.: +421 2 5464 7792  (Po-Pi 10:00 - 17:00)
E-mail: [email protected]
 
Otváracie hodiny servisu:
Po - Pia     10:00 - 17:00
So - Ne      zatvorené

O servise: https://www.prolaika.sk/servis.xhtml
 


Panasonic telekomunikačná technika

FaxCOPY, Domkárska 15, 821 05 Bratislava, Tel.: 02/ 4341 3800, 0820-111 010, Fax: 02/ 4341 3798, e-mail: [email protected]
INTEC Plus, spol. s r.o., Stará prievozská 2, 821 09 Bratislava, Tel.: 02/ 5341 1372, Fax: 02/ 5341 3496, e-mail: [email protected]


Panasonic spotrebná elektronika

Avpro, s.r.o., Budovateľská 23, 821 08 Bratislava, Tel.: 02 / 5557 2310, 0908 786 457, Fax: 02 / 5564 2772, [email protected]


Panasonic ostatné

Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru


Partron

Reklamáciu produktov PARTRON vybavuje spoločnosť ASBIS SK v Bratislave.


Philips monitory

asupport s.r.o.
Radlinského 27
811 07 Bratislava
 

Areál hotelu Saffron - chodci vchod z ulice Fazuľová, vjazd autom z ulice Školská (10 minút parkovanie zdarma)

Tel: +421 911 792 034
Tel: +421 2 5262 6557
[email protected]

 


PHILIPS PC repro a kamery

TWIS
Kalinčiakova31
83 104,Bratislava
Slovenská republika
tel.: +421 -2 - 44 45 85 14, 44 37 29 00
fax: +421 - 2 - 44 45 85 13
e-mail: [email protected] ak sa nepodarí produkt vymaniť, treba kontaktovať Philips, kontaktná osoba vo Philipse Michal Ochotnicky, [email protected]
tel.:20666144


PHILIPS ostatné

Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru tel.:20666144


Prestigio

EuroServis LK spol. s r.o.
Šamorínska 52
82106 Bratislava
tel.: 02 / 452 424 10
e-mail: [email protected]


Qtek

Všetky produkty:
Reklámácie produktov QTEK rieši servisné stredisko GS Mobile service s.r.o., Česká republika.
GS Mobile service s.r.o.
Veselská 699
199 00 Praha 9 - Letňany
Česká republika


SAMSUNG tlačiarne

SWISS spol. s r.o.
Pestovateľská 13 – areál OC Korzo
821 04 Bratislava
https://www.swissservice.sk/kontakt/


SAMSUNG TV,IT a Mobilné zariadenia

Avion - Značková predajňa Samsung Galeria
Ivanská cesta 16
821 04 Bratislava
Tel.: 02/210 280 90
Zvoz zariadení pre zákazníkov http://esc.sk/sk/objednat-prepravu
http://www.esc.sk
[email protected]


SONY televízory a iná spotrebná elektronika

Avpro, s.r.o., Budovateľská 23, 821 08 Bratislava, Tel.: 02 / 5557 2310, 0908 786 457, Fax: 02 / 5564 2772, [email protected]


Sony VAIO

2 roky záruky
Ako majitelia notebookov VAIO získate v rámci záručných podmienok zdarma technickú podporu a opravu po dobu dvoch rokov od dátumu zakúpenia notebooku.
VAIO zákaznícke centrum
Kontaktujte naše európske zákaznícke centrum VAIO-Link. Na tejto linke získate kvalitnú technickú pomoc a podporu alebo si môžete dohodnúť prípadnú opravu zariadenia.
Budete komunikovať priamo s odborne vyškoleným personálom
• rýchle riešenie problémov
• váš agent vás bude informovať o každej zmene stavu vašej požiadavky formou SMS správy alebo e-mailu.
Kontaktujte naše zákaznícke centrum na: www.VAIO-Link.com alebo na telefónnom čísle: +421 55 230 28 01
VAIO európske zákaznícke centrum ohodnotené ocenením za kvalitnú podporu
VIRS (VAIO International Repair Service)
VAIO poskytuje u vybraných notebookov bezplatnú opravu notebooku vo všetkých dôležitých svetových destináciách pocas obdobia dvoch rokov platnosti štandardnej záruky. Viac informácií získate na www.VAIO-Link.com.

1. ZÁRUČNÝ A POZÁRUČNÝ SERVIS SONY VAIO

VAIO-Link
Kontaktujte naše európske zákaznícke stredisko VAIO na tel. +421 55 230 28 01.
Tu budete mať k dispozícii ocenenú technickú podporu v slovenčine a pravidelne aktualizované informácie o priebehu opravy. Budete komunikovať s vaším servisným agentom VAIO.
Tím skúsených pracovníkov je pripravený riešiť vaše problémy. Kontaktujte ich na www.VAIO-Link.com

2. POZÁRUČNÍ SERVIS
Avpro, s.r.o.
Budovatelska 23
82108 Bratislava
Slovensko
tel. +421 255642771, +421 255642773, +421 908786457
[email protected]
Príjem opráv ve všední dny: 9:00 – 17:00 hod.

3. VAIO INTERNATIONAL REPAIR SERVICE
Pre vybrané modely VAIO máte aj v niektorých krajinách mimo EU k dispozícii opravu hardvéru zadarmo. Ďalšie informácie získate na stránkach:
http://support.vaio.sony.eu/computing/vaio/contacts/virs.aspx

4. DOA
DOA - 14 Dní (predaj na koncového zákazníka)


SONY Playstation, PSP

1. Reklamace výrobků budou prováděny prostřednictvím obchodů Vašich maloobchodních partnerů.
2. V případě reklamace se koncoví uživatelé/zákaznící budou obracet na maloobchodní prodejny kde produkty zakoupili.
3. Příslušná maloobchodní prodejna následně zažádá e-mailem o svoz reklamovaných produktů na těchto e-mailových adresách [email protected] a [email protected] (dostatečné je zaslat jeden e-mail zároveň na obě adresy).
Do výše uvedného e-mailu je třeba přiložit 2 dokumenty: kopii pokladního dokladu a kopii dodavatelské faktury od distributora, který se k dané reklamaci vztahuje. Stejné 2 dokumenty je třeba vložit do balení, které bude následně svezeno.
4. Servisní centrum v Praze objedná přepravu prostřednictvím společnosti PPL a po opravě bude přístroj na stejnou adresu zaslán zpět.
Kontakt na Servisní centrum, telefon +420 272 650 240


SONY ostatné

Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru


SONY ostatné

Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru


SYNOLOGY;

- zariadenie je potrebné doručiť do ASBIS SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava, [email protected]
- zariadenie nezasielajte s dokúpenými komponentami (HDD,RAM atd.), zariadenie musí byť doručené v stave zakúpenia s HDD šachtami
- v prípade potreby prosím kontaktujte [email protected]


TOMTOM

Zákaznícka linka: +421 268 622 002
Zadávanie reklamácií
Tom Tom podpora


TOPCOM

TrustSystem
Reklamační oddělení
Mikoviniho 4
917 02 Trnava
Slovensko

http://www.trustsystem.sk/
033/2933125 - servisný technik 1
033/2933124 - servisný technik 2
[email protected]


TOSHIBA

C.C.C. spol. s r.o.
Námestie Biely kríž 1
831 02 Bratislava
SLOVAKIA
mob: +421 902 572 848
tel: +421 2 44459955, 43411450
email: mailto:[email protected]
servisný email:[email protected]
www.ccc.sk

DOA - 14 Dní (predaj na dealera) nie na koncového zákazníka


Tristar

TRUST System spol. s r.o.
Bratislavská cesta 45
917 01 Trnava
http://www.trustsystem.sk/
033/2933125 - servisny technik 1
033/2933124 - servisny technik 2
[email protected]


Ubiquiti

Záručný servis zaisťuje reklamačné odd. firmy ASBIS SK s.r.o.
Pre radu UBNT AirFiber platia špecifické podmienky pre prijatie zariadenia na reklamáciu.
Zákazník pred odoslaním reklamácie do Asbis SK s.r.o. je povinný riešiť problém so supportom Ubiquiti cez emailovú adresu - [email protected]. Pri nahlasovaní je potrebné poslať MAC adresu a popis problému so zariadením, screen z nastavenia musí byť doložený z nasledujúcich nastavení zariadení (oboch jednotiek - vadnej a funkčnej): Main, Wireless, Network, Advanced. A to tak, že bude jasne označené, z ktorej jednotky je screen vykonaný. Následne sa riadiť krokmi UBNT suppportu.
Akonáhle je reklamácia schaválená supportom UBNT je reklamáciu potrebné zadať na našej stránke a s prideleným číslom reklamácie poslať k nám. V reklamácii musí byť stručný popis závady a pridelený SUPPORT TICKET z UBNT.
Reklamácia, ktorá nebude obsahovať požadované údaje, bude stornovaná a na náklady zákazníka vrátená späť.
Táto požiadavka vychádza z reklamačných podmienok výrobcu Ubiquiti Networks, Inc.


Western Digital

Technická telefonická podpora v češtine - 00800 27549338
Lokalizovaná technická podpora funguje na toll free čísle 00800 27549338 (áno, je treba vytáčať s 00 na začiatku!!!)
Funguje rovnako z CZ ako aj z SK.

Z dôvodu blokovania medzinárodných toll free čísiel zo strany mobilných operátorov, je možné sa na toto číslo dovolať len z pevnej linky. V prípade zmeny podmienok, zverejníme tieto na stránke. Zatiaľ intenzívne pracujeme na zmene (dohode s operátormi) tak, aby bolo možné sa dovolať aj z mobilných sietí.
Tech support číslo bude aktualizované na stránkach http://support.wdc.com pripravujeme zriadenie aj CZ tech support emailu.


WRAPS

Reklamáciu produktov WRAPS ( náramkové slúchadlá ) vybavuje spoločnosť ASBIS SK v Bratislave.


XEROX

Farebné tlačiarne A4 / A3 a farebné multifunkčné zariadenia A4
Čiernobiele multifunkčné zariadenia A3 a farebné multifunkčné zariadenia A3
Zoznam partnerov na adrese: http://www.xerox.sk/servisna-podpora/servisny-dispecing.html
V prípade, že Xerox kompatibilný toner alebo atrament poškodí zákazníkovi tlačiareň, prosím volajte Xerox - hotline:
tel.č.: +420 721 390 911.


Zyxel

prosíme doručiť na reklamačné oddelenie do Asbis SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava [email protected]



 
Súvisiace dokumenty 
 

▶ Záručné podmienky

▶ Ako reklamovať tovar

▶ Servisné strediská

▶ Všeobecné obchodné podmienky


 
 
 
 
 
 
 
 
Pobočka Bratislava

Tuhovská 33

831 06 Bratislava

Pondelok - Piatok:

od 8.30 do 17.00 hod.

E-mail: online_kontakt[at]asbis.sk

Recepcia: + 421 2 321 65 111

Obchodné oddelenie: + 421 2 321 65 777

maps
Pobočka ASBIS Košice

Moldavská cesta 8/B

040 11 Košice

Pondelok - Piatok:

od 8.30 do 17.00 hod.

E-mail: online_kontakt[at]asbis.sk

Recepcia: + 421 55 321 65 11

maps
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Obchodné oddelenie

+421 2 321 65 777

Zobraziť klasickú verziu

Prevádzkuje ASBIS SK spol. s r.o.

Technické riešenie © 2024 CyberSoft s.r.o.