Pred podaním reklamácie si prosím skontrolujte spôsob reklamácie zakúpeného tovaru podľa výrobcu. Zoznam výrobcov nájdete nižšie:
| 0-9 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | K | L | M | N | O | P | Q | S | T | U | V | W | X | Z |
Online reklamácie:http://rma.fixit-service.com
Zariadenie bude zvezene a po oprave doručene späť na náklady servisného strediska.
V prípade akýchkoľvek otázok, prosím kontaktujte podporu AENO : [email protected]
Oficiálna stránka https://aeno.com/
Technik vás bude kontaktovať a môže vám položiť otázky v rámci diagnostiky, preto vás prosíme reklamácie nahlasovať priamo do APC
Zároveň všetky vaše otázky možno položiť cez telefónne číslo:
v Slovenskej republike +421 250 112 055
v Českej republike +420 382 766 333
Technická podpora: [email protected]
Doprava UPS v záruke je zadarmo!
SWISS spol. s r.o. C.C.Computer s.r.o.
Pestovateľská 13 – areál OC Korzo
821 04 Bratislava
https://www.swissservice.sk/kontakt/
Námestie Biely kríž 1110/1
831 02 Bratislava – mestská časť Nové Mesto
https://ccc.sk/kontakt/
Zariadenie musí mať vypnutú funkciu Find my iPhone, bez toho nebude možné vykonať opravu!
asupport collection point (board.sk)
Nákovná 9
821 06 Bratislava
Tel: +421 911 792 034
[email protected]
Reklamáciu je potrebné nahlásiť online /vyplniť formulár/ na stránke: rma.asus-europe.eu/cz
Asus zabezpečuje vyzdvihnutie zariadenia u zákazníka, opravu a doručenie spať.
Zákazník môže využiť služby autorizovaného servisného strediska:
DATALAN, a.s.
Formulár sa nachádza na stránke pod informáciami o servisovaných značkáchhttps://kc.datalan.sk/servisne-centrum/
DOA - 7 Dní (predaj na koncového zákazníka)
-zariadenie musí byť doručené na reklamačné oddelenie ASBIS SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava
-kompletné bez mechanického poškodenia
Priložený formulár je potrebné vyplniť a zaslať na mailovú adresu: FORMULÁR
[email protected]
treba uviesť typ zariadenia
sériové číslo zariadenia
presný popis závady, buď treba určit presne vadný diel, alebo napísať popis závady a Asus bude priamo kontaktovať zákaznika a spolu skúsia nájsť v čom je problém.
Komunikácia iba v angličtine.
Po špecifikovaní presnej závady zašle Asus nový náhradny diel zákazníkovi ( ak je náhradný diel skladom, tak je odoslaný vrámci EU do 24hod), ak nie je skladom, Asus informuje zákazníka o termíne dodania.
Po obdržaní náhradného dielu je zákazník povinný čo najskôr odoslať vadný diel do Asusu.
Ak tak neurobí do 14 dní po obdržaní dielu, bude mu hodnota náhr. dielu odrátaná z účtu credit karty, ktorú uvedie do formuláru
DOA - 7 Dní (predaj na koncového zákazníka)
Reklamáciu je potrebné zadať cez online portál asbis.sk.
prosíme doručiť na reklamačné oddelenie do Asbis SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava [email protected]
Kuriér si reklamáciu vyzdvihne aj donesie naspäť. Bližšie info: www.axis.com/global/en/support/warranty-and-rma/rma-eur
-reklamácie On the go produktov je potrebné nahlásiť online /vyplniť formulár/ na stránke: https://service.beoplay.com/beoplay/ zvoz je na náklady B&O
-reklamácie produktov On the go prosím neposielajte na reklamačné oddelenie ASBIS SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava, v prípade otázok nás prosím kontaktujte [email protected]
-reklamácie Flexible a Staged produktov sprocesuje ASBIS SK, prosíme vás vopred kontaktovať [email protected] neposielajte produkty do ASBIS SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava
Telemax GSM Szerviz Kft (Hungary)
Postup odosielania chybných prístrojov do nášho ASC je momentálne takýto:
- požiadavku na odoslanie chybného prístroja môžete poslať e-mailom na adresu [email protected] denne do 16:00 hod. (len v tomto prípade vieme objednať vyzdvihnutie balíka v nasledujúci pracovný deň)
- je treba zadať počet balíkov
- názov partnera (predajne), adresu, PSČ, mesto, kontaktné údaje
- a otváracie hodiny.
Reklamáciu pre bielu techniku je potrebné zadať cez www.bosch-home.com/sk/servis/kontakty
Reklamáciu pre náradie je potrebné zadať cez www.bosch-professional.com/sk/sk/repair-form/professional/repairForm.htm
Online reklamácie: http://rma.fixit-service.com
Zariadenie bude zvezene a po oprave doručene späť na náklady servisného strediska
asupport s.r.o.
asupport collection point (board.sk)
Nákovná 9
821 06 Bratislava
Tel: +421 911 792 034
[email protected]
PRO.Laika spol. s r.o.,
Palackého 12,
811 02 Bratislava,
02 / 5464 7792,
[email protected]
[email protected]
www.prolaika.sk
Všetky výrobky, ktoré budú mať chýbajúci, nesprávne či neúplne vyplnený záručný list a doklad o kúpe nebudú prijaté do záručného servisu, ale na náklady odosielateľa vrátené späť. Na akékoľvek neskoršie zmeny či doplnenia týchto dokladov nie je možné brať zreteľ.
Rovnako výrobky poškodené nesprávnou manipuláciou užívateľom alebo pri preprave, vniknutím vlhkosti, prachu či iných cudzích telies nebudú v zmysle záručných podmienok uvedených na záručnom liste prijaté do záručného servisu.
Vzhľadom na tieto skutočnosti by sme Vás chceli požiadať o maximálnu pozornosť pri vypĺňaní záručných dokladov pri predaji výrobku, informovanie Vašich zákazníkov o záručných podmienkach, ako aj pri odosielaní výrobkov do servisného strediska.
V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte náš zmluvný autorizovaný servis na [email protected] alebo tel. 02 54647793.
Online reklamácie: http://rma.fixit-service.com
Zariadenie bude zvezene a po oprave doručene späť na náklady servisného strediska.
prosíme doručiť na reklamačné oddelenie do Asbis SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava [email protected] [email protected]
Typ záruky NBD: " NEXT Bussiness Day" - oprava priamo u zákazníka v najbližší pracovný deň
Typ záruky CAR: "Collect and return"- vyzdvihnutie a doručenie zariadenia prostredníctvom kuriéra, oprava maximálne do 7 pracovných dní
Typ záruky NDB: "Pro Support" -oprava na mieste u zákazníka do 24 hodín 7 dní v týždni
Pri obidvoch typoch záruky stačí nahlásiť sériové číslo a popis závady.
Technická podpora:
+421 2 57 50 83 03
DOA - do 14 Dní iba v prípade, že tovar bol predaný na koncového zákazníka,fyzickú osobu,
DOA taktiež nie je možné uplatniť pre typ záruky "Pro Support"
Štandardná podpora (BASIC NBD + CAR)
pondelok-piatok 8:00 – 18:00
tel.: +421 2 57 508 303
ProSupport
Nepretržite
tel.: +421 2 57 508 301
Vlastník reklamovaného zariadenia objedná prepravu na náklady spoločnoti Europea Group emailom na adrese [email protected] Do emailu je potrebné uviesť:
- Meno alebo spoločnosť
- Presná adresa vyzdvihnutia zariadenia
- Kontakt na osobu, ktorá zariadene bude odovzdávať kuriérovi (meno+telefónne číslo)
- Rozmery + váhu balíka
Ku reklamovanému zariadeniu je nutné do balíka vložiť nasledujúce údaje:
- Typ a model zariadenia
- Sériové číslo
- Popis závady
- Kontaktnú osobu pre info o oprave (meno, email a telefón)
- V prípade uplatnenia záruky doložiť aj kópiu dokladu o nákupe (s dátumom nákupu)
Zariadenie je možné aj doniesť osobne do servisného strediska:
Europea Group spol. s r.o.
Šípová 3/a
Bratislava 82107
Tel: 02 / 45525373,4,5
Prac.doba 8:00-16:30
Technická podpora Epson :
Telefón: +421 232 786 682 , prevádzková doba Po – Pi: 9:00 – 18:00, https://www.epson.sk/contactus
Nahlásiť je potrebné: Model, sériové číslo, podrobný popis závady, meno, telefón, mail + kópia predajnej faktúry.
VSP Data SK s.r.o. , (vedú servis aj na projektory) Nová Rožňavská 3, 831 04 Bratislava tel. : +421 245 691 375, [email protected]
Prime service, spol. s r.o. , (nevedú servis na projektory) Čajkovského 8, 984 01 Lučenec tel. : +421 918 704 398., [email protected]
IT Logistic s.r.o. Priemyselná 2 974 01 Banská Bystrica – servis tlačiarní, reklamáciu môžete nahlásiť mailom na adresu [email protected]
Po nahlásení, servis zaistí zvoz zariadenia kuriérskou spoločnosťou.
DOA - do 30 Dní (predaj na koncového zákazníka)
-zariadenie je potrebné doručiť do ASBIS SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava, [email protected]
-kompletné bez mechanického poškodenia
Všetky produkty:
Reklamácie produktov ECG rieši servisné stredisko Servis elektroniky s.r.o.
Servis elektroniky s.r.o.
Údernícka 11
851 01 Bratislava
+421 2 68 24 52 45
[email protected]
http://www.evolveo.eu/sk/podpora
Adresa: Malé Námestie 29, 901 01 Malacky,
Telefón: 0914 117 466, 0904 217 793,
http://www.tavservis.com
Všetky reklamacie je potrebne nahlásiť na e-mail [email protected]
prosíme uviesť typ zariadenia, sériové číslo, presný popis závady a priložiť doklad o kúpe.
do 48 hodín dostanete informáciu, či bola reklamácia schválená a zariadenie bude vyzdvihnuté na vami uvedenej adrese.
Fujifilm Slovakia
Rybničná 40
831 06 Bratislava
nové tel. č. 02/ 33 595 119
e-mail: [email protected]
záruka je 24 mesiacov
pri záručných opravách musí zákazník spolu s vyplneným záručným listom predložiť doklad o kúpe.
ISO 13406-2 Scan Guidelines
KAINZ SERVICE
Galvaniho ul.2/a
Bratislava
82104
Tel.:+421 907 077 409
https://servislcd.webnode.sk/
CONAN s.r.o.
Murgašova 18, 010 01 Žilina
tel.: +421 41 700 2900, -01, -02
fax: +421 41 763 2616
[email protected]
Bezplatná linka HOTLINE je určená pre zákazníkov Garmin
PO - PIA: 8:00 - 18:00 HOD
0800 135 000 [email protected]
viac info na www.garmin.sk
GSmart smartfóny
VSP DATA a.s.
Nová Rožňavská 3, Bratislava, 831 04
Telefón: +421 245 691 375
Email: [email protected]
Prevádzková doba: 09:00 - 16:00 Pondelok - Piatok
Website: www.vspdata.sk
Support Models: GS202, Rio, Maya, Tuku , Roma , Sierra, Simba, Guru, Aku, Alto
Možnosť kontaktovať servis na tel. +421 245 691 375 alebo e-mailom [email protected]. Servis zabezpečí vyzdvihnutie a dopravenie do servisu a po oprave vrátenie späť. Táto služba je pri záručných opravách zadarmo.
GSmart tlačidlové telefóny
Reklamácie tlačídlových telefónov GSmart riešime priamo s výrobcom.
Reklamujte v servisnom stredisku ASBIS v Bratislave.
ASBIS SK
Pobočka Bratislava:
Tuhovská 33
831 06 Bratislava
Tel: + 421 2 321 65 662
[email protected]
- HP support call centrum +421 2 5011 2013
- pre záručné a pozáručné reklamácie prosíme kontaktovať jedno zo servisných stredísk HP, viď nižšie - SWISS spol s.r.o, Pestovateľská 13 - areál OC Korzo, 821 04 Bratislava, Tel: 02/67202080, Fax: 02/67202081, [email protected] HP DOA reklamácie do 30 dní od predaja na zákazníka: - v prípade DOA vás poprosíme zaevidovať Vašu reklamáciu do nášho reklamačného systému - Podľa podmienok HP nebude možne sprocesovať DOA, pokiaľ ma zariadenie aktívnu onsite záruku
- SWISS, spol. s r.o., Moldavská cesta 49, 04011, Košice, Tel:055/7894358, Fax: 055/7894360, kontakt [email protected]
- SWISS, spol. s r.o., Partizánska cesta 33; 974 01 Banská Bystrica, Tel. č.: 048 / 415 1768, Fax č.: 048 / 415 1769 [email protected]
- Datalan, Krasovského 14, 851 01 Petržalka, Tel.: 02/323 727 77, [email protected]
- Datalan, Na Troskách 26, 974 01 Banská Bystrica Tel.: +421 48 3210 888 [email protected]
- Datalan Rozvojova 2, 040 01 Košice Tel.: +421 55 321 0010 [email protected]
- Datalan Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina Tel.: +421 41 500 6230 [email protected]
- Datalan na Hlinách 1786/16 Kobylisy, 182 00 Praha 8 [email protected]
- PosAm, Bajkalská 28 821 09 Bratislava 2, Tel: +421 24 92 39 111 [email protected]
- PosAm, Medený Hámor 15, 97401 Banská Bystrica, Tel: +421 48 4714 311 [email protected]
- PosAm, Vozárova 5, 04017 Košice, Tel.: +421 55 72 41 700, [email protected]
- PosAm, Rosinská cesta 11, 010 08 Žilina, Tel.: +421 41 50 05 713 [email protected]
- PosAm, Nám. E.M.Šoltésovej 5 934 01 Levice Tel: +421 36 63 06 801 [email protected]
Zvozy na produkty HP, môžete nahlasovať na mailovej adrese : https://www.swissit.sk/doprava/
Spoločnosť Swiss vyžiada prepravu a po oprave produktu Vám zašle zariadenie späť.
- každé zariadenie musí byť doručené na reklamačné oddelenie do Asbis SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava
- zariadenie musí byť kompletné bez mechanického poškodenia
- zariadenie bude podľa podmienok HP odoslané do autorizovaného servisného strediska Swiss,Pestovateľská 13, 821 04 Bratislava
- Swiss vykoná diagnostiku vady do 2 dní a vystaví protokol na základe ktorého bude reklamácia doriešená
HP Spotrebný materiál prosíme doručiť na reklamačné oddelenie do Asbis SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava [email protected]
- všetok spotrebný materiál musí spĺňať váhu, ktorá sa kontroluje v oficiálnom HP zozname
- spotrebný materiál ktorý nespĺňa váhu, bude vrátený späť zákazníkovi
IBM Support - https://www.ibm.com/planetwide/sk/
IBM Hardware and Software Support
Tel: +421-2-4954-8888
E-mail: [email protected]
Stredisko autorizovaného servisu
DATALAN, a. s.
Krasovského 14
851 01 Bratislava
Tel.: +421 2 323 727 77
Fax: +421 2 323 727 00
E-mail: [email protected]
CQ service, spol. s r. o.
Sabinovská 10
821 02 Bratislava 2
Slovenská republika
tel: +421 2 48 20 49 11
fax: +421 2 48 20 49 12
E-mail: [email protected]
http://www.cqservice.sk/sk/Kontakt.html
Autorizovaný servis
Informácie o servisných zákazkách:
Tel.: +421 2 5464 7792 (Po-Pi 10:00 - 17:00)
Email: [email protected]
Otváracie hodiny servisu:
Po - Pia 10:00 - 17:00
So - Ne zatvorené
O servise https://www.prolaika.sk/servis.xhtml
Lenovo IP/IdeaPad - IC/IdeaCentre, tablety
Reklamácie môžete nahlásiť:
- Telefonicky - Tel.: 0850 232 406 (9:00 – 18:00).
- Mailom [email protected], kde môžete zadať ľubovoľný počet zariadení. Vždy uvádzajte SN číslo a popis závady.
- Webovým formulárom http://support.lenovo.com/sk/sk/contactus/callback
NETCOM Závodský s.r.o.
Floriánske nám. 2
811 07 BRATISLAVA
Tel. : +421 2 55424656
Fax: +421 2 323 727 00
Email: [email protected]
Smartphony
Reklamácie môžete nahlásiť:
https://www.escsk.eu/servis/
Lenovo ThinkPad / Lenovo monitory
Reklamácie môžete nahlásiť:
Stredisko autorizovaného servisu
DATALAN, a. s.
Krasovského 14
851 01 Bratislava
Tel.: +421 2 323 727 77
Fax: +421 2 323 727 00
Email: [email protected]
Aricoma Systems s.r.o. (AUTOCONT s.r.o.)
https://www.aricoma.com/sk/kontakty
NETCOM Závodský s.r.o.
Floriánske nám. 2
811 07 BRATISLAVA
Tel. : +421 2 55424656
Fax: +421 2 323 727 00
Email: [email protected]
IBM Support https://www.ibm.com/planetwide/sk/
IBM Hardware and Software Support
Tel: +421-2-4954-8888
E-mail:[email protected]
Lenovo príslušenstvo/accessories
Reklamačné odd. firmy ASBIS SK s.r.o., Tuhovská 33, 831 06 Bratislava
DOA - do 14 Dní (predaj na koncového zákazníka)
-zariadenie musí byť doručené na reklamačné oddelenie ASBIS SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava, [email protected]
-kompletné bez mechanického poškodenia
SWISS spol. s r.o.
Pestovateľská 13 – areál OC Korzo
821 04 Bratislava
https://www.swissservice.sk/kontakt
-audio systémy, Hotelové TV,Mikrovlnné rúry, Monitory, Příslušenstvo, Systémy domáceho kiná, TV príslušenstvo, Telefóny, Televízory, Video systémy
-prosíme kontaktovať oddelenie LG podpory 0850 111 154 v pracovné dni od 8:00 – 18:00 https://www.lg.com/sk/podpora/zarucna-oprava/vyhladat-servis
Realtime technologies s.r.o
-prosíme vopred kontaktovať a preveriť servis konkretného typu zariadenia
-možnosť zvozu na náklady servisu
+420 464 600 814
+420 601 569 762
[email protected]
Všetky produkty:
Servisný mail: [email protected]
Online reklamácie: http://rma.fixit-service.com
Do 3 pracovných dní prepravná spoločnosť vyzdvihne tovar a následne doručí opravený resp. nový kus.
Autorizovaný servis
Informácie o servisných zákazkách:
Tel.: +421 2 5464 7792 (Po-Pi 10:00 - 17:00)
Email: [email protected]
Otváracie hodiny servisu:
Po - Pia 10:00 - 17:00
So - Ne zatvorené
O servise https://www.prolaika.sk/servis.xhtml
S T A M E T S.R.O., SERVISNÉ ODDELENIE
Obchodná 18
90201 PEZINOK
Tel.: (+421) 33 - 640 71 20
Mobil: (+421) 903 225 743
E-mail: - [email protected]
Otváracie hodiny:
Pondelok - Piatok: 7.30 - 16.00
Potreba doložiť nákupný doklad z ASBIS SK spol.s.r.o.
Vlastník nefunkčného zariadenia objedná na náklady spoločnoti Europea Group prepravu u prepravcu ReMax Courier Service na tel. číslach 02/491053- 55 , 57, 58, 59. (Riadi sa pokynmi prepravcu.)
Kuriéra je možné objednať aj emailom na - [email protected]
Zariadenie je nutné do servisu zaslať zabalené ( najlepšie v originál obale), s fotokópiou nadobúdacieho dokladu, označené štítkom:
Europea Group spol. s r.o.
Šípová 3/a
Bratislava 82107
Tel: 02 / 45525373,4,5
:: Typ zariadenia
:: Výrobné číslo
:: Dátum nadobudnutia
:: Meno – spoločnosť reklamujúceho
:: Presná adresa a kontakt na osobu pre spätné zaslanie zariadenia
:: Kontaktná emailová adresa
:: Tel. kontakt
Môžete aj naskenovať nadobúdací doklad a dopísať chýbajúce informácie. V prípade čitateľnosti všetkých potrebných údajov stačí poslať takýto naskenovaný dokument na adresu [email protected]. Najneskôr do 5 pracovných dní Vám bude opravené zariadenie vrátené, poprípade vám zašleme dokument nášho servisného strediska, ktorý Vás bude oprávňovať na vydanie nového zariadenia u vášho predajcu.
Záručná doba záložných zdrojov Eaton je 24 mesiacov od dátumu vystavenia dodacieho listu.
Reklamácie LCD monitorov NEOVO rieši servisné stredisko Sofos s.r.o. Na LCD monitory platí on-site servis.
Sofos s.r.o.
Radničné nám.4
827 04 Bratislava
+421 2 54 77 39 80
Český servis, Varšavská 11, 831 03 Bratislava, Tel.: 02 / 4445 9955, +421 907051861 (p. Kovacs) http://www.ceskyservis.cz/cz/hlavni6.htm, mail: [email protected]
Online reklamácie: http://rma.fixit-service.com
Zariadenie bude zvezene a po oprave doručene späť na náklady servisného strediska.
VSP Data SK s.r.o.
Nová Rožňavská 3,
831 04 Bratislava
tel.: +421 245 691 375
email: [email protected]
IKARO s.r.o.
Sídlo spoločnosti
Okružná 32, 080 01 Prešov
tel.: +421 51 7724 505
e-mail: [email protected]
PosAm, s.r.o.
Odborárska 21, 831 02 Bratislava 3, tel.: +421 2 4923 9387
Medený Hámor 15, 974 01 Banská Bystrica, tel.: +421 48 4714 343
Vozárova 5, 040 17 Košice, tel.: +421 55 7241 720
Nám. E. M. Šoltésovej č. 5, 934 01 Levice, tel.: +421 36 6306 801
Rosinská cesta 11, 010 08 Žilina, tel.: +421 41 5005 715
e-mail: [email protected]; www.posam.sk
DATALAN, a. s.
Púchovská 8, 831 06 Bratislava, tel.: +421 2 49 20 71 55
Na Troskách 26, 974 01 Banská Bystrica, tel.: +421 48 3210 888
Popradská 68, 040 01 Košice, tel.: +421 55 640 51 90, +421 55 640 52 46
Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina, tel.: +421 41 500 62 32, +421 41 500 62 30
Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad, tel.: +421 905 603 364
e-mail:[email protected]; www.datalan.sk
Autorizovaný servis Olympus
Informácie o servisných zákazkách:
Tel.: +421 2 5464 7792 (Po-Pi 10:00 - 17:00)
E-mail: [email protected]
Otváracie hodiny servisu:
Po - Pia 10:00 - 17:00
So - Ne zatvorené
O servise: https://www.prolaika.sk/servis.xhtml
FaxCOPY, Domkárska 15, 821 05 Bratislava, Tel.: 02/ 4341 3800, 0820-111 010, Fax: 02/ 4341 3798, e-mail: [email protected]
INTEC Plus, spol. s r.o., Stará prievozská 2, 821 09 Bratislava, Tel.: 02/ 5341 1372, Fax: 02/ 5341 3496, e-mail: [email protected]
Avpro, s.r.o., Budovateľská 23, 821 08 Bratislava, Tel.: 02 / 5557 2310, 0908 786 457, Fax: 02 / 5564 2772, [email protected]
Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru
Reklamáciu produktov PARTRON vybavuje spoločnosť ASBIS SK v Bratislave.
Online reklamácie: http://rma.fixit-service.com
Zariadenie bude zvezene a po oprave doručene späť na náklady servisného strediska.
asupport s.r.o.
asupport collection point (board.sk)
Nákovná 9
821 06 Bratislava
Tel: +421 911 792 034
[email protected]
TWIS
Kalinčiakova31
83 104,Bratislava
Slovenská republika
tel.: +421 -2 - 44 45 85 14, 44 37 29 00
fax: +421 - 2 - 44 45 85 13
e-mail: [email protected] ak sa nepodarí produkt vymaniť, treba kontaktovať Philips, kontaktná osoba vo Philipse Michal Ochotnicky, [email protected]
tel.:20666144
Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru tel.:20666144
Prestigio (mimo PC) Online reklamácie: http://rma.fixit-service.com Prestigio PC, montované PC a servery
Zariadenie bude zvezene a po oprave doručene späť na náklady servisného strediska.
Technická podpora:
e-mail: [email protected]
tel.: +421 2 321 65 111
Reklamáciu je potrebné zadať na našej stránke podľa reklamačného postupu a doručiť / poslať k nám na reklamačné oddelenie.
Reklamačné oddelenie Asbis SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava [email protected]
prosíme kontaktovať priamo servisné stredisko TV-AV ELEKTRONIC
http://www.tvav.sk/o_nas/kontakt/kontakt.php
Všetky produkty:
Reklámácie produktov QTEK rieši servisné stredisko GS Mobile service s.r.o., Česká republika.
GS Mobile service s.r.o.
Veselská 699
199 00 Praha 9 - Letňany
Česká republika
SWISS spol. s r.o.
Pestovateľská 13 – areál OC Korzo
821 04 Bratislava
https://www.swissservice.sk/kontakt/
Avion - Značková predajňa Samsung Galeria
Ivanská cesta 16
821 04 Bratislava
Tel.: 02/210 280 90
Zvoz zariadení pre zákazníkov http://esc.sk/sk/objednat-prepravu
http://www.esc.sk
[email protected]
Avpro, s.r.o., Budovateľská 23, 821 08 Bratislava, Tel.: 02 / 5557 2310, 0908 786 457, Fax: 02 / 5564 2772, [email protected]
2 roky záruky
Ako majitelia notebookov VAIO získate v rámci záručných podmienok zdarma technickú podporu a opravu po dobu dvoch rokov od dátumu zakúpenia notebooku.
VAIO zákaznícke centrum
Kontaktujte naše európske zákaznícke centrum VAIO-Link. Na tejto linke získate kvalitnú technickú pomoc a podporu alebo si môžete dohodnúť prípadnú opravu zariadenia.
Budete komunikovať priamo s odborne vyškoleným personálom
• rýchle riešenie problémov
• váš agent vás bude informovať o každej zmene stavu vašej požiadavky formou SMS správy alebo e-mailu.
Kontaktujte naše zákaznícke centrum na: www.VAIO-Link.com alebo na telefónnom čísle: +421 55 230 28 01
VAIO európske zákaznícke centrum ohodnotené ocenením za kvalitnú podporu
VIRS (VAIO International Repair Service)
VAIO poskytuje u vybraných notebookov bezplatnú opravu notebooku vo všetkých dôležitých svetových destináciách pocas obdobia dvoch rokov platnosti štandardnej záruky. Viac informácií získate na www.VAIO-Link.com.
1. ZÁRUČNÝ A POZÁRUČNÝ SERVIS SONY VAIO
VAIO-Link
Kontaktujte naše európske zákaznícke stredisko VAIO na tel. +421 55 230 28 01.
Tu budete mať k dispozícii ocenenú technickú podporu v slovenčine a pravidelne aktualizované informácie o priebehu opravy. Budete komunikovať s vaším servisným agentom VAIO.
Tím skúsených pracovníkov je pripravený riešiť vaše problémy. Kontaktujte ich na www.VAIO-Link.com
2. POZÁRUČNÍ SERVIS
Avpro, s.r.o.
Budovatelska 23
82108 Bratislava
Slovensko
tel. +421 255642771, +421 255642773, +421 908786457
[email protected]
Príjem opráv ve všední dny: 9:00 – 17:00 hod.
3. VAIO INTERNATIONAL REPAIR SERVICE
Pre vybrané modely VAIO máte aj v niektorých krajinách mimo EU k dispozícii opravu hardvéru zadarmo. Ďalšie informácie získate na stránkach:
http://support.vaio.sony.eu/computing/vaio/contacts/virs.aspx
4. DOA
DOA - 14 Dní (predaj na koncového zákazníka)
1. Reklamace výrobků budou prováděny prostřednictvím obchodů Vašich maloobchodních partnerů.
2. V případě reklamace se koncoví uživatelé/zákaznící budou obracet na maloobchodní prodejny kde produkty zakoupili.
3. Příslušná maloobchodní prodejna následně zažádá e-mailem o svoz reklamovaných produktů na těchto e-mailových adresách [email protected] a [email protected] (dostatečné je zaslat jeden e-mail zároveň na obě adresy).
Do výše uvedného e-mailu je třeba přiložit 2 dokumenty: kopii pokladního dokladu a kopii dodavatelské faktury od distributora, který se k dané reklamaci vztahuje. Stejné 2 dokumenty je třeba vložit do balení, které bude následně svezeno.
4. Servisní centrum v Praze objedná přepravu prostřednictvím společnosti PPL a po opravě bude přístroj na stejnou adresu zaslán zpět.
Kontakt na Servisní centrum, telefon +420 272 650 240
Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru
Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru
- zariadenie je potrebné doručiť do ASBIS SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava, [email protected]
- zariadenie nezasielajte s dokúpenými komponentami (HDD,RAM atd.), zariadenie musí byť doručené v stave zakúpenia s HDD šachtami
- v prípade potreby prosím kontaktujte [email protected]
Zákaznícka linka: +421 268 622 002
Zadávanie reklamácií
Tom Tom podpora
TrustSystem
Reklamační oddělení
Mikoviniho 4
917 02 Trnava
Slovensko
http://www.trustsystem.sk/
033/2933125 - servisný technik 1
033/2933124 - servisný technik 2
[email protected]
C.C.C. spol. s r.o.
Námestie Biely kríž 1
831 02 Bratislava
SLOVAKIA
mob: +421 902 572 848
tel: +421 2 44459955, 43411450
email: mailto:[email protected]
servisný email:[email protected]
www.ccc.sk
DOA - 14 Dní (predaj na dealera) nie na koncového zákazníka
TRUST System spol. s r.o.
Bratislavská cesta 45
917 01 Trnava
http://www.trustsystem.sk/
033/2933125 - servisny technik 1
033/2933124 - servisny technik 2
[email protected]
prosíme doručiť na reklamačné oddelenie do ASBIS SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava[email protected]
prosíme doručiť na reklamačné oddelenie do Asbis SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislav - [email protected]
Autorizovaný servis PENTA
PENTA SK s.r.o. - Servisné oddelenie
Turbínová 1
831 04 Bratislava
Monika Horváthová, +421 221 201 179 [email protected]
PENTA CZ s.r.o. - Servisné oddelenie
Kosmetická 450
387 11 Katovice
Michaela Divišová, +420 383 369 141, +420 724 146 939 [email protected]
Obecný kontakt: +420 383 369 147, [email protected]
Technická telefonická podpora v češtine - 00800 27549338
Lokalizovaná technická podpora funguje na toll free čísle 00800 27549338 (áno, je treba vytáčať s 00 na začiatku!!!)
Funguje rovnako z CZ ako aj z SK.
Z dôvodu blokovania medzinárodných toll free čísiel zo strany mobilných operátorov, je možné sa na toto číslo dovolať len z pevnej linky. V prípade zmeny podmienok, zverejníme tieto na stránke. Zatiaľ intenzívne pracujeme na zmene (dohode s operátormi) tak, aby bolo možné sa dovolať aj z mobilných sietí.
Tech support číslo bude aktualizované na stránkach http://support.wdc.com pripravujeme zriadenie aj CZ tech support emailu.
Reklamáciu produktov WRAPS ( náramkové slúchadlá ) vybavuje spoločnosť ASBIS SK v Bratislave.
-pre záručné a pozáručné reklamácie prosíme kontaktovať jedno zo servisných stredísk Xerox:
-zoznam všetkých servisných partnerov link
-starostlivosť o zariadenia A4 a stolové A3 vykonáva partner A.S.E.P.
prosíme doručiť na reklamačné oddelenie do Asbis SK, Tuhovská 33, 831 06 Bratislava [email protected]
- AC adaptéry a nabíjačky
- Access pointy / controllery
- Access pointy - príslušenstvo
- Aku náradie
- Akumulátor + Nabíjačka sady
- Akumulátory
- Analógové ústredne a príslušenstvo
- AP, Backbone, CPE
- Auto adaptéry
- Batérie
- Bezpečnostné zámky
- Bluetooth adaptéry
- Brúsky
- Čistiace sady
- Čističe
- Čítačky pamäťových kariet
- Dátové pásky
- Dátové rozvádzače
- Dátové rozvádzače - napájanie
- Dátové rozvádzače - police
- Dátové rozvádzače - ventilácia/osvetlenie
- Dátové rozvádzače - chladenie
- Dátové rozvádzače - ostatné príslušenstvo
- Dátové zásuvky
- Dokovacie stanice a replikátory
- Domáce kiná
- Domáce spotrebiče - príslušenstvo
- Drevoobrábajúce stroje
- DVB-S Karty dekodéry
- DVB-T Antény
- DVB-T Prijímače
- Elektronika - ostatné
- Externé boxy pre HDD
- Filamenty
- Fitness príslušenstvo
- Frézy a hoblíky
- GPS navigácie a lokátory
- GPS príslušenstvo
- GPS turistické
- Grafické karty
- Grafické karty - príslušenstvo
- Grily
- Handsfree
- Herné konzoly
- Herné ovládače
- Herné stoličky
- Herné príslušenstvo
- Hifi Zosilňovače, receivre
- HiFi, Audio - prislušenstvo
- Home plug
- Hotelové TV
- Hriankovače, toastery
- Chladiče a podstavce pod notebooky
- Inštalačné náradie
- Inteligentná domácnosť
- Interaktívne systémy
- Interaktívne tabule
- Interaktívne tabule - príslušenstvo
- IP kamery
- IP kamery - záznam
- IP kamery - príslušenstvo ostatné
- Káble - metráž
- Káble, redukcie
- Kamery do auta
- Kamery, kamkordéry
- Kamery - príslušenstvo ostatné
- Kancelárska technika
- Kancelárska technika - spotrebný materiál
- Kávovary, espressá
- Klávesnica + myš (Sety)
- Klávesnice
- Kompresory
- Konektory a spojky
- Konferenčné systémy
- Konzoly a príslušenstvo
- Kosačky
- Kuchynské spotrebiče ostatné
- KVM prepínače a káble
- LED pásiky
- LED príslušenstvo
- LED lampy a reflektory
- LED Vianoce
- LED žiarovky
- Licencie k hardvéru
- Media konvertory
- Meniče napätia
- Meteostanice, interiérové teplomery
- Mikrofóny
- Mixéry, šľahače
- Monitory
- Monitory - ostatné príslušenstvo
- Multimediálne prehrávače
- Myši a polohovacie zariadenia
- Naparovače
- Náradie ostatné
- Náradie - príslušenstvo
- Notebooky
- Notebook - príslušenstvo ostatné
- Nožnice na živý plot
- Ohrievače, krby
- Ochranné fólie a privátne filtre
- Okuliare
- Optické mechaniky
- Osobná starostlivosť - ostatné
- Pamäte
- Pamäťové karty
- Parný čistič
- Páskové zálohovanie
- Patch panely
- Patch panely príslušenstvo
- PC skrinky
- PC skrinky - príslušenstvo
- PC zdroje
- PDU
- Pevné disky
- Pevné disky - príslušenstvo
- Píly
- Plátna k projektorom
- Počítače
- Počítače - All In One
- Počítače - ostatné príslušenstvo
- Podložky pod myš
- PoE sady
- Poukazy (vouchery)
- Power banky, externé akumulátory
- Prepäťové ochrany
- Procesory
- Procesory - chladiče
- Projektory
- Projektory - lampy
- Projektory - príslušenstvo
- Radiče a rozširujúce karty
- Reproduktory
- Routre / firewally - bezdrôtové
- Routre / firewally - drôtové
- Routre / firewally - moduly
- Routre / firewally - licencie
- Routre / firewally - security
- Rozšírenia záruky
- Rúry
- Rýchlovarné kanvice
- Serverové skrinky
- Servery
- Servery - príslušenstvo
- Servery - Barebone
- Servery Barebone - príslušenstvo
- Servery - Blade
- Sieťové karty
- Sieťové karty - bezdrôtové
- Skenery
- Skenery - príslušenstvo
- Skrutkovače
- Slúchadlá, headsety
- Smart hodinky
- Smartfóny
- Softvér ABBYY
- Softvér Acronis
- Softvér Adobe
- Softvér ESET
- Softvér HPE
- Softvér Microsoft
- Softvér RedHat
- Softvér Veeam
- Softvér ostatní výrobcovia
- Solárne panely
- Spotrebný materiál - atramenty
- Spotrebný materiál - ostatné
- Spotrebný materiál - papiere
- Spotrebný materiál - pásky do ihličkových tlačiarní
- Spotrebný materiál - pásky do tlačiarní štítkov
- Spotrebný materiál - tonery
- Spotrebný materiál - zobrazovacie valce
- Stojany a držiaky
- Storage Enterprise / SMB
- Storage, NAS
- Storage - Server
- Storage - príslušenstvo
- Stylusy
- Sušiče vlasov
- Switche - desktop
- Switche - rack
- Switche - moduly
- Switche - licencie
- Switche - príslušenstvo
- Tablety
- Tablety/smartfóny - ostatné príslušenstvo
- Tašky, batohy, púzdra a kryty
- Telefóny - pevné linky
- Telefóny - pevné linky - príslušenstvo
- Televízory
- Televízory - príslušenstvo
- Termokamery
- Testery (networking)
- Tlačiarne
- Tlačiarne ihličkové
- Tlačiarne multifunkčné
- Tlačiarne štítkov
- Tlačiarne pokladničné
- Tlačiarne veľkoformátové
- Tlačiarne - príslušenstvo
- USB adaptéry a nabíjačky
- USB huby
- USB kľúče
- Vakuovačky
- Varné dosky
- Váhy
- Veľkoformátové monitory / LFD
- Ventilátory interiérové
- Ventilátory pre PC
- Vizualizéry
- Vodárne a čerpadlá
- VOIP - headsety
- VOIP - prislušenstvo
- VOIP - telefóny
- Vrátniky
- Vrátniky - príslušenstvo
- Vŕtačky, vŕtacie kladivá
- Vysávače
- Vysávače - priemyselné
- Vysávače príslušenstvo
- Výstražné samolepky
- Vzduchové náradie
- Wallboxy
- Webkamery
- Webkamery-príslušenstvo
- Wifi - ostatné
- Wifi antény
- WiFi Extendery
- Wifi konektory
- Wifi odrušovače
- Zabezpečovacia technika, alarmy a monitoring
- Záhradné náradie
- Základné dosky
- Základné dosky - príslušenstvo
- Záložné zdroje
- Záložné zdroje - príslušenstvo
- Zavlažovacie systémy
- Zubné kefky
- Zvlhčovače a čističe vzduchu
- Zvukové karty
- Žehličky, parné stanice
- +Vianoce v ASBISe
- +Black Friday
- Notebooky
- Počítače
- All in One počítače
- Monitory
- Veľkoformátové monitory
- +Príslušenstvo
- +Tlačiarne, spotrebný materiál
- +Tablety, smartfóny, telefóny
- +Skenery
- +Komponenty
- +Periférie k PC
- +Networking
- +Softvér
- +Servery, storage
- +Záložné zdroje, ochrany
- +Gaming - Herná zóna a VR
- +Kancelárska technika
- +Spotrebná elektronika
- +Biela technika
- +Projektory, plátna
- +Interaktívne tabule
- +Káble, redukcie, adaptéry
- +Náradie
- +Ostatné
Tuhovská 33
831 06 Bratislava
Pondelok - Piatok:
od 8.30 do 17.00 hod.
E-mail: online_kontakt[at]asbis.sk
Recepcia: + 421 2 321 65 111
Obchodné oddelenie: + 421 2 321 65 777
Moldavská cesta 8/B
040 11 Košice
Pondelok - Piatok:
od 8.30 do 17.00 hod.
E-mail: online_kontakt[at]asbis.sk
Recepcia: + 421 55 321 65 11