Koronavírus
ASBIS vám v službách vychádza v ústrety.
Vážení klienti,
záleží nám na tom, aby ste mali v ASBISe zázemie a podporu, k
aktuálnej situácii ohľadom koronavírusu pristupujeme zodpovedne.
Vychádzame vám v ústrety a vybrané služby ponúkame v týchto dňoch
pre všetkých klientov bezplatne. Veríme, že aj týmto spôsobom
pomôžeme spoločne minimalizovať osobný kontakt a prispieť k vašej
spokojnosti.
Najdôležitejšie zmeny v prevádzke našich služieb platné od 16.marca 2020 až do odvolania.
Odber a doručenie tovaru
Osobný odber tovaru zatiaľ z hygienických dôvodov nebol spustený. Objednaný tovar vám doručíme prostredníctvom špedičnej firmy na vami zvolenú adresu. V prípade objednávok nad 1000 Eur si zákazníci (len na kredit) môžu prísť vyzdvihnúť svoj tovar osobne vlastnou dopravou. Tovar je možné prevziať na rampe skladu, ktorý je v zadnej časti budovy ASBIS v Bratislave (nie cez hlavný vstup).
Platba za tovar
Platiť za tovar bude možné len elektronicky prostredníctvom faktúry, aby sme aj takýmto spôsobom dočasne minimalizovali osobný kontakt. Platby v hotovosti alebo kartou na recepcii sú dočasne pozastavené.
Reklamácie
Osobný odber reklamovaného tovaru je dočasne ZRUŠENÝ. V prípade potreby dovozu a odvozu reklamovaného tovaru v Bratislave a okolí kontaktujte prosím [email protected].
Doručenie tovaru a lehoty
V tejto výnimočnej situácii nevieme garantovať doručenie zásielky v štandardných lehotách, prosíme vás o zhovievavosť.
Odborné konzultácie
Sme pripravení aj naďalej poskytovať odborné konzultácie a technologickú podporu v plnom rozsahu. Pokiaľ to situácia umožňuje, odporúčame klientom využívať elektronickú či telefonickú komunikáciu a videokonferencie namiesto osobných stretnutí.
Ďakujeme za porozumenie. Zodpovedný prístup je na nás všetkých,
zdravie je prvoradé. Sme vám k dispozícii.
Tím ASBIS